دلیل تفاوت میز مدیریت با سایر کارمندان
مدیر و رییس یه شرکت و یا سازمان دولتی در واقع سرپرست و راهبر یک مجموعه میباشد که تمام اتفاقات خاص و عقد قراردادهای مهم در اتاق یک مدیر بسته میشود پس افرادی که وارد اتاق مدیر میشوند در نگاه اول میز مدیریت را مشاهده میکنند به همین منظور انتخاب رنگ و کیفیت و مختصات میز مدیریت بسیار مهم میباشد و همین میز مدیریت در سرنوشت یک مجموعه اداری موثر میباشد.

شاید تصورش کمی سخت باشد ولی در هنگام خرید میز مدیریت حتی به سن ارباب رجوع نیز باید توجه داشت مثلا اگر ارباب رجوع اتاق مدیر از قشر جوان جامعه باشد از میزهای مدیریتی مدرن که دارای طراحی ساده تری هستند استفاده شود و یا اگر مراجعین اتاق مدیر از افراد سالخورده و مسن جامعه باشد از میزهای مدیریتی کلاسیک با طراحی و شکل پیچیده باید استفاده کرد که این نوع طراحی بیانگر اصالت مدیر میباشد.

جنس و متریال مصرفی میزهای مدیریت مدرن امروزه تشکیل شده از ام دی اف به همراه شیشه های ده میل براق و فلزهای شکیل میباشد که هر کدام از انها از یراق الات زیبا و کارامد بهره مند میشوند . این میزها مورد توجه و علاقه صاحبلن کسب کار جدید و نو میباشند.

میزهای کلاسیک و قدیمی از جنس روکشهای مختلف چوبی مثل ملج و گردو راش با تر کیب زوار چوبی راش هستند که پس اتمام کار تولید ، عملیات رنگ کاری بر روی انها شروع میشود که رنگ در میزهای کلاسیک و چوبی از اهمیت بالایی برخور دار است و تمام نقش و جلوه میز در روکشها و رنگ ان خلاصه میشود.

هر کدام از سبکهای که در بالا راحع به انها اشاره شد در فضای مخصوص خود ،کارایی دارد و مختص ان محیط میباشد به عنوان مثال شما در یک رستوران  که غذای سنتی سرو میکند ،نمی توانید از میز مدرن و موسیقی لاتین استفاده کنید در مورد میز و سبک ان هم دقیقا همین امر ،صدق میکند.

گروه دکوزینو طراح و تولید کننده انواع میز مدیریتی میباشد. میزهای اداری مدیریتی دکوزینو با دو نوع متریال ام دی اف و ملامینه تولید میشود.