صندلی مبلی 
یکی از انواع صندلی که در هر دفتر کار حتی فروشگاه را که مورد استفاده قرار میگرد را باید صندلی مهمان ویا صندلی ارباب رجوع باید نام برد.

صندلی مهمان برخلاف صندلی انتظار که در سالن انتظار ویا سالن فرودگاهها و راه اهن ویا در مکانهای عمومی به کار میرود،در اتاق مسولین به کار میرود.
برخلاف صندلیهای انتظار که به صورت چند نفره تولید میشوند ،صندلی مبلی مهمان غالبا به صورت تک نفره میباشد.

شکل ظاهری ومتریال به کار رفته در صندلی مبلی چوبی تفاوت زیادی با صندلی گردان و صندلی انتظار دارد.

کلاف صندلی مبلی مهمان به دو صورت تولید میشود
صندلی مهمان فلزی و صندلی مبلی چوبی
در ساخت وتولید مبل فلزی ،جنس کلاف از اهن با روکش رنگ کوره ای ویا کروم به دلخواه مشتری میباشد وخود کلاف فلزی در دو نوعه لوله ای گرد ولوله های نبردی تولید میشود.
در ساخت صندلی مبلی چوبی از چوب راش و روسی روکش دار استفاده میشود ورنگ مبلها بیشتر به صورت فندقی ویا خود رنگ میباشد.

شکل ظاهری وکلاف وروکش در مبل فلزی ومبل چوبی میتواند یکسان باشد.
در کفی و پشتی  مبلی مهمان ،از فوم سرد تزریقی استفاده میشود.

فوم سرد از اسفنج با تراکم بالا میباشد که به راحتی نشیمنگاه کمک میکند و تا حدودی نرمی در ان احساس میشود وضد تعریق میباشد.

 

این محصول یکی از محبوبترینها در بین نمایشگاهها وبنگاه داران در زمان گذشته بود و اکثرا جهت پذیرایی از مهمانان و ارباب رجوع خود از ان استفاده میکردند. امروزه هنوز هم استقبال خوبی از این کالا میشود زیرا از مبلهای نیم ست اداری رویه چرمی از قیمت پایینتری برخوردار میباشد.

مبلهای نیم ست اداری از کیفیت و زیبایی بسیار بالاتری نسبت به صندلی مبلی فلزی برخوردارند و در محیط که قرار میگیرند ،جلوه وشکوه خاصی را به ان مکان میدهند.  مبلهای نیم ست حتی در لابیهای منازل مسکونی کاربرد دارند.