انتخاب متفاوت وساختار میز کنفرانس
یکی از مهمترین دغدغه ها در زمینه مبلمان اداری خرید میز کنفرانس میباشد.
میز کنفرانس انواع گوناگونی دارد وهر کدام فضای مخصوص به خود را لازم دارند وکاربرد های گوناگونی دارند.
اگر شما به دنبال تجهیز اتاق کنفرانس در فضای کاری خودتان هستید،مهمترین نکته این است که تصمیم بگیرید چه نوع میزی مناسب فضای اتاق شما میباشد تا بهترین بازدهی را برای شما وکارتان داشته باشد.پس برای قدم اول باید فضای اتاق ومحل استقرار میز کنفرانس را در نظر بگیریم.
در اقدام بعد به اشکال میز های کنفرانسی باید توجه داشت که عبارتند از میز کنفرانس مستطیل که به صورت 4تا 12 نفره هستند ،میز کنفرانس دوار،ومیز کنفرانس یو شکل
هر کدام از میزهای کنفرانس نیاز به فضای خاصی دارند ودر ابعاد متناسبی قرار میگیرند.به طور مثال میز کنفرانس مستطیل 4 نفره و6نفره از عرض کمتری نسبت به میز کنفرانسی یو شکل برخور دار میباشد.این نوع میزها در اتاق اکثر مدیران ، وجود دارند و جهت برگزاری جلسات کوتاه مدت و انتقال مسایل در زمان کوتاه ،از آن استفاده میشود.این نوع میزها در اتاق و فضاهای که عرض زیادی ندارند ، مورد استفاده قرار میگیرند. حال باید این نکته را دانست که خود این نوع میزهای مستطیل که به صورت 4 نفره ،6 نفره و8نفره از نظر ساختار و طراحی ،به دسته بندی های دیگری مانند میزهای پایه باکس و میز پایه تی بخش بندی میشوند.

گروه میزهای یو شکل

این دسته از میزها در سالن جلسات استفاده میکنند که گاهی مجهز به سیستم صوتی و پرده نمایش هستند . این گروه میزها معمولا از ظرفیت نفرات بالایی برخوردارد هستند و مطالب مهم وکاربردی هر شرکت در ان جلسات رخ میدهد و تصمیمات مهم در آن گرفته میشود.

به منظور انتخاب میزکنفرانس مناسب وارزان که دارای کاربرد لازم باشد میتوانید به سایت مبلمان اداری دکوزینو مراجعه نمایید واز نظرات کارشناسان بهره مند شوید.