عوامل موثر در انتخاب میز استاندارد

همانطور که در مباحث قبل اشاره شد ابتدا باید نوع میزاداری ، متناسب با  نوع کار و فعالیت کاربر طراحی شود . مثلا باید نوع کاربری میز را تالیف کنیم که نیاز به تهیه و خرید چه نوع میز اداری داریم . انواع میزهای اداری شامل میز مدیریت میز کارمندی اداری ، میز کارشناسی و میز کنفرانس هستند و هرکدام از انواع میزهای فوق به چندین شاخه تقسیم میشود به عنوان مثال میز کنفرانس به میزهای 4نفره 6نفره میزهای کنفرانس یو شکل وغیره تقسیم میشود

بعداز انتخاب نوع میز اداری بحث استاندارد وارگونومی مهم میباشد. زیرا همانطور که قبلا اشاره شد کارمندان در طول روز ساعات زیادی را پشت میزهای اداری سپری میکنند ، راحت باشند و با احساس خوب وخوشایند به فعالیتهای روزانه خود بپردازند .

طراحی دقیق و اصولی سبب دسترسی اسان به لوازم مد نظر کاربر هنگام استفاده از میز اداری این احساس خوب را تامین و میسر میسازد.

مورد بعد که در انتخاب انواع میز اداری باید رعایت کرد انتخاب سبک طراحی میز میباشد که میتواند به میزهای اداری ساده و میزهای کلاسیک و پیچیده ومیزهای مدرن تفکیک کرد.

بعد از رعایت ذکرشده موردی که در انتخاب میزهای اداری یک شرکت و یا سازمان مورد اهمیت میباشد انتخاب رنگ میزهای اداری میباشد که متناسب با فضای محیط اداری باشد که رنگ میزهای اداری هارمونی لازم را با اتاق داشته باشد و حتی در طراحی میزها باید به سایز وابعاد میزهای مدیریت و میز کارمندی توجه لازم را داشت که علاوه بر دسترسی به لوازم وتشکیلات عبور ومرور کارمندان در فضای در نظر گرفته در پشت میزبه اسانی انجام شود.

قیمت میزاداری نیز نکته قابل تامل در انتخاب میز میباشد زیرا قیمت میز ارتباط مستقیم با متریال مصرفی را دارد استفاده از ام دی اف مرغوب یراق الات مرغوب در کیفیت ساخت میزهای اداری موثر میباشد و این کیفیت در ساخت واصول ارگونومی را نباید فدای قیمت ارزان کرد زیرا همان طوریکه در مطالب قبل ذکر شد با خرید میز اداری که استانداردهای لازم رعایت شده هم احساس خوب وخوشایند به کارمند دست میدهد هم فرایند راندمان کار بالا میرود وهم خرید میز با کیفیت سالیان طولانی پاسخ نیاز شما را میدهد.