اهمیت انتخاب صندلی اموزشی استاندارد
صندلی اموزشی یکی از انواع صندلیهای اداری محسوب میشود که برای رفاه واسایش محصلین عزیزدر مراکز اموزشی و مدارس از ان استفاده میکنند.
براساس تحقیقات به دست امده،نشان میدهد که استفاده از صندلی محصلی استاندارد ،ارتباط مستقیم با ارتقا سطح اموزشی محصلین ودانش جویان دارد وامکان رشد بیشتری از انها میتوان انتظار داشت.

اساسا صندلی آموزشی با ارگونومی استاندارد میتواند،شرایط اموزشی و رفاهی خوبی را ،برای دانش اموزانی که در مدت طولانی در کلاس اموزش هستند ،رقم بزند.

ویژگی صندلی اموزشی
ویژگی های مهمی که یک صندلی اموزشی مناسب میتواند داشته باشد،پشتی ونشیمن راحت واستفاده از دسته محصلی با کیفیت را میتوان اشاره کرد.
در صندلیهای اموزشی و محصلی پلاستیکی ،پشتی ونشیمن باید طوری طراحی شوند که حالت قوسی مانند داشته باشند تا کمر وپشت دانش اموز احساس راحتی بکند.

برای تولید برخی از انواع نیمکت آموزشی از جنس پلاستیک فایبر گلاس در کفی و پشتی صندلی استفاده میشود و همچنین این امکان میسر میباشد که برای رفاه وراحتی بیشتر ،از تشک در کف و نشیمن صندلی اموزشی استفاده کرد.

استفاده از تشک در صندلی اموزشی تاثیر بسیار زیادی در نشیمن و پشتی صندلی دارد زیرا جنس این تشکها از اسفنج با تراکم بالا میباشد که سبب نرمی وفرورفتگی کمر در هنگام استفاده از صندلی میشود.

جنس استفاده بر روی تشک میتواند پارچه ویا چرم باشد که متناسب با سلیقه اشخاص در رنگهای مختلف قابل عرضه وتولید میباشد.

صندلی اموزشی ارزان
یکی از ارزانترین نوع صندلیهای اموزشی ،صندلی محصلی با کف وپشت ام دی اف میباشد.این نوع صندلی دارای بدنه پروفیلی از جنس اهن میباشد ،که با رنگهای کورهای واستاتیک روکش میشود.این محصول از تخته ام دی اف با ضخامت 16 میلیمتر تولید میشود که تفاوت بسیاری با جنس تخته های چوبی قدیمی دارد.

ام دی اف این صندلی اموزشی از جنس ملامینه و ضد خش میباشد که از خشکی و شکستگی ان جلوگیری میکند.

دربازار مبلمان اداری از صندلی آموزشی با نامهای صندلی آموزشی دسته تاشو و صندلی محصلی دسته تحریر نیز یاد میکنند.

صندلی اموزشی را میتوان به صورت صندلی آموزشی دو نفره و نیمکت آموزشی سه نفره نیز تولید کرد.