اشکال وجنس میز کنفرانس
همان طور که اشاره شد میز کنفرانس یو شکل از اهمیت خاصی در ادارات برخوردار میباشد ودر ساخت ان ،باید از متریال مرغوب ودرجه یک استفاده کرد.
جنس میز کنفرانس میتواند از ام دی اف سخت با روکش مات ویا نوع هایگلاسهای براق وحتی شیشه ای باشد. که انتخاب جنس میز باید با توجه به سبک وسیاق اتاق کنفرانس باشد.
بهترین رنگ ممکن را باید برای میز کنفرانس در نظر گرفت ،زیرا افرادی که در جلسات طولانی مدت حضور دارند ،احساس خوبی داشته باشند وبتوانند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.
میز کنفرانس را میتوان در اشکال مختلف مثل مستطیل ،دایره،بیضی وحتی یوشکل انتخاب وتولید کرد.
اتخاذ بهترین تصمیمات برای میز کنفرانس امری واجب وضروری است زیرا اتفاقات این اتاق ارتباط مستقیم با جذب مشتری وبهبود روابط با دیگر شرکتها را دارد

ویژگی میز کنفرانس
یکی ازمهمترین لوازم کاربردی در اتاق کنفرانس،میز کنفرانس وصندلی ان میباشد.
شما ممکن است خیلی از لوازم را در اتاق کنفرانس مثل بلند گو و پرده نمایشگر را نداشته باشید،ولی میز کنفرانس وصندلی جز لا ینکف اتاق کنفرانس میباشد در واقع هیچ اتاق کنفرانس را سراغ نداریم که بدون میز کنفرانس باشد.
صندلی نیز همواره مکمل میز کنفرانس میباشد علاوه بر داشتن هار مونی لازم با دکوراسیون اتاق ،باید احساس راحتی و ارامش را در اتاق جاری کند.
اساسا تصمیمات گرفته شده در اتاق کنفرانس جهت بالابردن وبهبود روابط داخلی وخارجی مجموعه میباشد که این تصمیمات سرنوشت وعظمت مجموعه را رقم میزند پس میز کنفرانس که انتخاب میکنیم باید در حد وشان مدیران مجموعه باشد.

تفاوت میزهای کنفرانس
میزهای کنفرانس بر اساس کاربرد ونوع کاربری انها به چندین دسته تقسیم میشود
یک دسته میزهای کنفرانس کوچک 4نفره الی 12 نفره میباشد که بیشتر در اتاق مدیران مورد استفاده قرار میگیرد وبرای جلسات کوتاه مدت وانجام امور روزانه از ان استفاده میشود

دسته دوم میزهای کنفرانس چندین نفرهستند که به صورت بیضی ویو شکل طراحی میشوند وکاربرد ان در اتاق کنفراس وبرای جلسات طولانی مدت میباشد.
استحکام میز کنفرانس
غالبا ابعاد میز کنفرانس در سالنهای کنفرانس ،بالای 2 متر میباشد ،پس توجه به استحکام میز نکته ای است که در تولید به ان باید در نظر داشت که از خمودگی میز کنفرانس در قسمت صفحه وافتادگی ان جلوگیری کند که این امر با تقسیم بندی درست میزها وبه کار بردن قید فراهم میشود