راحترین وبهترین صندلی اموزشی
همان طور یه در مقالات قبل اشاره شد صندلی اموزشی به صورت کف وپشتی از جنس ام دی اف وکف پشت پلاستیک فایبر گلاس قابل تولید میباشد .
ولی اگر میخواهیم بهترین وایده ال ترین شرایط را برای محصلین ودانشجویان در نظر بگیریم ،بهتر است از صندلی محصلی دسته دار کف وپشت فوم استفاده کنیم.
یکی از بهترین نوع صندلی اموزشی ،صندلی اموزشی کف وپشت فوم میباشد زیرا تمام نکات ارگونومی که در صندلی گردان اداری رعایت شده ،درصندلی اموزشی کف وپشت فوم نیز چه از نظر طراحی واجرا نیز رعایت میشود.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنیم ،صندلی اموزشی دسته دار کف وپشت فوم ،شباهت زیادی را با صندلیهای اداری دارد.
کلاف به کار رفته در صندلی اموزشی کف وپشت فوم مانند صندلیهای گردان وکنفرانسی میباشد وهمچنین فوم سرد تزریقی و چرم وپارچه باکیفیت در این صندلی به کار میرود وهمان حالت اس مانند در پشتی این صندلی رعایت شده است.
جنس پایه صندلی اموزشی کف وپشت فوم از جنس اهن میباشد که رنگ پایه ها الکترو استاتیک ویا کروم میتواند باشد.
صندلی اموزشی کف وپشت فوم را نیز میتوان هم به صورت تک نفره ویا چند نفره تولید کرد،که در مدلهای چندین نفره صندلیها به وسیله مکانیزم جداگانه بر روی یک قید سوار میشوند،که هر کدام نشیمن جدا ودسته اموزشی جداگانه دارند.

دسته صندلی اموزشی
در ساخت صندلی اموزشی از نوع دسته میتوان استفاده کرد.
یکی دسته های پلاستیکی که از جنس فایبر گلاس میباشد ودیگری دسته تحریر ام دی اف که با روکش ملامینه وپی وی سی میباشد که قابلیت انتخاب رنگ دسته در مدلهای ام اف ،از تنوع رنگ بیشتری برخوردار میباشد.
همان طور که قبلا اشاره شد دسته محصلی حتما باید تاشو باشد که باعث سهولت ن
شستن وبرخاستن دانشجو میشود.
برای سهولت باز وبسته شدن دسته صندلی محصلی از لولا مرغوب استفاده میشود که قابلیت باز وبسته شدن دسته را برای محصلین فراهم میکند.
یکی دیگر از ملزومات در صندلی اموزشی سبد جا کتابی میباشد.
جنس سبد جاکتابی از طوری اهن که با روکش رنگ استاتیک ویا روکش کروم میباشد.