همان طور که می دانید یکی مهمترین بخشهای یک ارگان و شرکت که نمایان گر قدرت و عظمت ، آن مجموعه میباشد ، اتاق مدیریت میباشد. یکی از مهمترین ملزومات اداری این اتاق میز و صندلی مدیریتی میباشد که همواره در انتخاب و خرید این ملزومات دقت لازم کافی را به خرج می دهند.
در این مقاله میخواهیم به برخی از ویژگیهای یک صندلی مدیریتی خوب اشاره کنیم تا شما هنگام خرید با خیالی آسوده و تکیه بر اطلاعات بدست آورده تان ، مناسب ترین صندلی گردان مدیریتی را انتخاب نمایید.

 

صندلی مدیریتی استاندارد

یک صندلی مدیریت خوب ، باید از لحاظ اندازه و ارتفاع پشتی ،نسبت به سایر صندلیها بزرگتر باشد.
بلند بودن پشتی صندلی مدیریتی و حتی بزرگتر بودن نشیمن از مشخصات بارز یک صندلی مدیریتی میباشد که به راحتی شما کمک به سزایی میکند و شما احساس آرامش بسشتری در هنگام کار خواهید داشت.

البته لازم به ذکر میباشد که فقط اندازه و بزرگ بودن صندلی مدیریت ،تضمین بر ارگونومی و استاندارد بودن صندلی نمیباشد بلکه نوع استراکچر صندلی و  فوم بکار رفته در نشیمن گاه و تکیه گاه  و فریم اصلی صندلی نقش مهم و اصلی را در انتخاب صندلی مدیریت استاندارد  ایفا میکند.

طراحی شکیل و لوکس ، قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه ، استفاده از فوم و اسفنج مناسب و رعایت اصول ارگونومی از خصایص یک صندلی مدیریتی استاندارد میباشد.

 

وحتی خود سایز صندلی مدیریت باید متناسب با میز مدیریت باشد وبا آن چه از لحاظ سایز وچه از لحاظ سبک ،همخوانی داشته باشد. یعنی اگرمیز شما از سبک مدرن وجدید است ،باید از صندلی مدرن وشیک استفاده کنید نه از یک صندلی کلاسیک
رعایت همخونی وهمگونی میز وصندلی شما ،تضمین هارمونی اتاق کار شما میباشد که علاوه بر ایجاد احساس خوب برای خودتان،به مراجعین خود نیز ان را منتقل میکنید.

 

امکانات صندلی مدیریت 

 

یکی از مهمترین امکانات و ویژگی بارز صندلی اداری مدیریتی ، چرخدار بودن صندلی میباشد. چرخ در صندلی گردان مدیریتی یکی از اقلام لا ینفک صندلی مدیریتی ، میباشد.
آیا شما تا به حال صندلی مدیریتی با پایه ثابت دیده اید.

تمام صندلیهای مدیریتی ،چرخدار هستند. پایه گردان چرخدار،این امکان را میدهد که شما به راحتی پشت میز ،جابه جا شوید و به راحتی به تمام ابعاد میز دسترسی لازم را داشته باشید.  مخصوصا در میز مدیریتی  که از ابعاد بزرگی بر خوردار میباشند.

یک صندلی مدیریت خوب باید دارای دسته های مناسب،پشتی نرم و قابل چرخش به طرفین باشد.صندلیهای مدیریتی امکانات و آپشنهای زیادی برای تنطیم کردن دارند به طور مثال نحوه قرار دادن پشتی صندلی در حالتهای مختلف،تنظیم ارتفاع دسته صندلی،و تنظیم ارتفاع کلی صندلی از سطح زمین را دارند  که به وسیله مکانیزم و جک صندلی این امکان صورت میگرد.
اختلاف جک صندلی مدیریت با سایر صندلیهای اداری در کورس آن میباشد و دارای ارتفاع کمتری نسبت به سایر صندلیها میباشد.

جنس رویه صندلی مدیریتی از چرم مصنوعی میباشد که دارای تنوع انواع رنگ میباشد . چرمهای مصنوعی قابل تمیز کردن و ضد عرق میباشد.
از انجایی که چرم نسبت به پارچه از دوام و زیبایی و استحکام بالاتری برخوردار میباشد،غالبا از روکش چرمی در تولید صندلی مدیریت به کار میرود.