محل استفاده مبلهای نیم ست اداری
این مبلها بیشتر در ادارات وشرکتها ودر فضاهای عمومی ویا دفاتر مدیریت وکارشناسانی که با مهمانان خاص وویژه ملاقات دارند،استفاده میشود.
مبل نیم ست اداری هنگام ورود ارباب رجوع به دفتر کارشناس مورد استفاده قرار میگیرد ودر مابقی ساعات کاری ،کارایی چندانی ندارد.
مورد دیگر استفاده مبل اداری در دفاتر ریاست میباشد که با توجه به مشغل بالای مدیران ،میتوانند در ساعاتی که فشار کار بالا میباشد واز راندمان وبازدهی کاسته میشود ،برای لحظاتی بر روی مبل اداری به استراحت بپردازند وبا قدرت وتمرکز بالا به فعالیت روزانه خود ادمه دهند.

تفاوت مبلهای نیم ست اداری با مبل خانگی
مبل خانگی معمولا دارای ظرفیت پذیرایی از 7 تا 9 نفر میباشد در صورتی که مبلهای اداری همان طور که از نامش پیداست ظرفیت 4 نفر را دارد وبه صورت 2عدد مبل تک نفره و1 عدد مبل دو نفره تولید میشود .البته در دفاتر بعضی از مدیران وبا توجه به حجم مهمانان امکان استفاده از مبل اداری با نفرات بسشتر نیز امکان پذیر میباشد.
در جلوی مبل اداری معمولا از یک جلو مبل استفاده میشود در صورتیکه در مبل خانگی علاوه بر جلومبل از چندین میز عسلی نیز استفاده میشود.
حجم وسایز مبل نیم ست اداری از مبل خانگی معمولا کوچکتر میباشد.
استراکچر داخلی مبل خانگی از چوب میباشد ولی در مبل نیم ست اداری هم از کلاف چوب وگاهی هم از کلاف فلز استفاده میشود.

یکی دیگر تفاوت مبل اداری ومبل خانگی در جنس روکش ان میباشد. در ست اداری بیشتر از روکش چرم مصنوعی استفاده میکنند در صورتیکه در مبلمان خانگی از روکش چرمی استقبال خوبی نمیشود و روکش پارچه بسیار محبوبت تر وکار امدتر میباشد.

رنگ روکش مبلها هم ،در منازل وادارات بسیار متفاوت میباشد. در ادارات از روکشهای چرمی تیره مشکی وقهوه ای استقبال میشود در صورتی که مبل منازل با پارچه رنگهای روشن وشاد اذین میشوند.