جالباسی یکی از مهمترین اکسسوری های ضروری در دکوراسیون اداری و منزل میباشد که نقش پر رنگی و اثر گذاری در نظم بخشی محیط داخلی دارد.افراد در طول روز معمولا از لباسهای مختلفی استفاده میکنند به همین خاطر تمیز و مرتب بودن البسه ،از اهمیت برخوردار است.بعد از استفاده هر باره لباسها اگر انها را بر روی رخت اویز آویزان کنیم ،به اراستگی لباس به هنگام استفاده مجدد کمک کرده ایم و از چوروک خوردن آن نیز جلوگیری میشود. شکل ظاهری جالباسی اداری پایه سنگی ، نقش زیادی در زیبایی محیط کاری و اداری دارد . یکی از مهمترین دغدغه های خریداران توجه به طراحی و تنوع  رخت آویز میباشد.

دراین مقاله اشاره اجمالی به قیمت جالباسی ، انواع رخت آویز اداری خواهیم داشت . از اینکه تا پایان مقاله همراه ما هستید ، سپاسگزاریم.

 

بهترین جالباسی برای فضای اداری

جالباسی و رخت آویز همان طور که از نامشان پیداست ، محل قرار گرفتن البسه و لوازم اضافی مانند کیف و چتر میباشد. این محصول یکی از ملزوماتی واجب برای هر خانه و محیط کاری میباشد که نقش اساسی و پررنگی در نظم محیط داخلی ایفا میکند. جالباسی از ریخت پاش البسه بر روی مبل و میز و آویزان کردن لباس بر روی درب جلوگیری میکند.

اگر بخواخیم جالباسی را دسته بندی کنیم به سه نوع ، جالباسی دیواری ، جالباسی پشت دری و جالباسی ایستاده باید اشاره کرد . جالباسی ایستاده بهترین نوع رخت آویز برای استفاده در محیط کاری و اداری میباشد که همواره در ادارات و شرکتها حتی منازل مورد استفاده کاربردی قرار میگیرد.

مشخصات رخت آویز اداری ایستاده

جالباسی ایستاده همواره به صورت یک میله فلزی عمودی شکل است که وسط پایه سنگی قرار دارد و بر روی سطح زمین قرار میگیرد. جنس پایه این نوع

رخت آویز اداری ، به صورت پایه سنگی میباشد . این پایه فشار وارد بر جالباسی را به خوبی تحمل میکند و از افتادن و برگشت جالباسی جلوگیری میکند.

رخت آویز پایه سنگی برای فضای کاری و اداری طزاحی شده است و دارای یک یا چندین شاخه میباشد که بر روی میله عمودی شکل قرار میگیرد . شاخه های رخت آویز پایه سنگی باید دارای استحکام کافی باشد تا شکسته نشود و وزن لباسهای سنگین را به خوبی تحمل کند و باعث پارگی لباسها نشود.

بدنه و استراکچر اصلی از میله فلزی است که دارای تنوع و اشکال گوناگون میباشد . رنگ بدنه جالباسی ها با هم متفاوت میباشد که بعضی با روکش کروم و استیل میباشد و برخی دیگر از رنگ الکترو استاتیک روکش و رنگ میشود.

بدنه فلزی رخت آویز ایستاده پایه سنگی معمولا به صورت دوتکه میباشد که به راحتی باز و بسته میشود که با قرار گرفتن حلقه گرد بین دو بدنه امکان آویزان کردن ملزومات دیگر مانند چتر فراهم میشود.

قیمت رخت آویز پایه سنگی

قیمت جالباسی اداری با توجه به اندازه ، جنس و متریال و نوع طراحی آنها میتواند متنوع باشد. به طور کلی هرچه جالباسی بزرگتر و دارای امکانات بیشتری باشد ، به مراتب قیمت و بهای پرداختی بالاتری را دارد. معمولا این نوع رخت آویز اداری از جالباسی دیواری و پشت دری گرانتر هستند.

در این مقاله به انتشار مطالبی در مورد انواع جالباسی اشاره شد که مشتریان و خریدارن بتوانند بهترین انتخاب را برای نظم دهی به فضای کاری و اداری داشته باشند . گروه دکوزینو طراح و تولید کننده انواع رخت آویز پایه سنگی میباشد که با مراجعه به سایت این مجموعه میتوانید انواع مدلها رو مشاهده نمایید.