صندلی فلزی ارزان

آیا قصد خرید صندلی فلزی ارزان قیمت دارید ؟ آیا برای خرید صندلی فلزی مناسب اطلاعات لازم و کافی راندارید؟ در این مقاله گروه صندلی دکوزینو سعی در انتشار مطالب درباره صندلی فلزی را دارد تا مشتریان با دید باز و اطلاعات کافی اقدام به خرید صندلی ثابت فلزی بکنند.

بدون شک صندلی ثابت فلزی و چهار پایه فلزی ، یکی از کاربردی ترین محصولات در زمینه مبلمان اداری میباشد . صندلی ام پی و صندلی بدون دسته فلزی که که بانام تجاری صندلی بادوام از پر فروش ترین آنها میباشند.

 

 مشخصات صندلی فلزی ارزان ام پی

همان طور که در عکس این صندلی ثابت فلزی مشاهده میکنید این چهار پایه دارای کلاف و اسکلت یک تکه میباشد. تمام استراکچر این صندلی فلزی دسته دار ازآهن نورد شده میباشد. فلز آهنی نورد شده دارای استحکام بالایی میباشد.

کلاف هلالی شکل این چهارپایه فلزی به صورت هلالی شکل میباشد و سراسر کمر را در بر میگیرد و در طول مدت استفاده ، احساس راحتی را به خوبی القا میکند.

ارتفاع کفی صندلی چهارپایه فلزی از سطح زمین 46 سانتی متر میباشد. فاصله که این صندلی از سطح زمین دارد مطابق استاندارد تمام صندلیهای اداری میباشد.

نوع رنگ صندلی فلزی دسته دار

نوع رنگ به کار رفته در این صندلی ثابت از نوع پودری و الکترو استاتیک میباشد که بسیار مقاوم در برابر آب و ضد زدگی میباشد. رنگ پودری یا استاتیک در باربر ضربه مقاومت بالاتری نسبت به رنگهای کوره ای برخوردار است و بهترین نوع پوشش رنگی صندلی ام پی ، نوع رنگ استاتیک میباشد.

رنگ اصلی استراکچر صندلی ام پی در دورنگ قهوه ای و مشکی میباشد.

نوع روکشی که در قسمتهای تکیه گاه و نشیمن این چهار پایه فلزی به کار رفته ، چرمی pu و ضد عرق میباشد . این محصول همواره با روکش چرمی مشکی و قهوه ای رنگ تولید میشود.

امکان تغییر رنگ روکش چرمی صندلی و تولید آن در رنگهای دیگر با توجه به درخواست مشتریان عزیز ، امکان پذیر میباشد. روکش چرمی دارای تنوع رنگ مختلف میباشد که نظر هر نوع سلیقه ای را جلب میکند.

 

قیمت صندلی فلزی دسته دار

با توجه به افزایش روز فزون کالاها و هزینه ، مهمترین گزینه در هنگام خرید ، قیمت کالا میباشد. صندلی فلزی ام پی با توجه به کاربردهای گوناگونی که دارد ، دارای قیمت بسیار مناسب میباشد .

اگر قصد خرید صندلی با قیمت مناسب و استفاده چند منظوره را دارید ، صندلی فلزی ام پی بهترین انتخاب برای شما میباشد.

 

کاربردهای صندلی فلزی دسته دار

همان طوری که اشاره شد این محصول بسیار کاربردی میباشد و در محیطهای مختلف کاری و اداری و آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از موارد استفاده این صندلی دسته دار در  محیط آموزشی و کلاس اساتید درس به عنوان صندلی معلم و در سالن مدارس به عنوان صندلی انتظار میباشد.

ازاین صندلی فلزی با ارتفاع بلندتر جهت قرار گرفتن در پشت میز تریبون سخنرانی نیز مورد استفاده قرار میگیرد . ارتفاع صندلی تریبون سخنرانی 66 سانت میباشد.

این صندلی فلزی به عنوان صندلی مهمان و جهت صندلی ارباب رجوع نیز در مشاورین املاک مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از کاربردهای دیگر این صندلی فلزی    استفاده به عنوان صندلی کنفرانسی میباشد. این محصول بسیار ارزان و کاربردی میباشد و اگر قصد خرید صندلی فلزی ارزان با کاربرد گوناگون را دارید ، صندلی ام پی فلزی بهترین گزینه میباشد.