صندلی نهارخوری فلزی

نام تجاری این مدل صندلی نهارخوری فلزی در بازاز مبلمان اداری ، صندلی بادوام و یا صندلی خانواده میباشد. این نوع صندلی نهارخوری بدون دسته ، میباشد که علاوه بر استفاده در رستوران در محیطهای مختلف کاربرد دارد.

مشخصات صندلی فلزی بادوام

این صندلی فلزی ارزان دارای چهار پایه میباشد که پایه ها توسط دو عدد قید و به صورت کلاف به یکدیگر متصل میشوند و به استحکام این صندلی فلزی کمک میکند.

کلاف و استراکچر بدنه این صندلی ثابت از لوله فلزی گرد 32 میباشد. در قسمت زیرین صندلی نهارخوری بدون دسته ، قید فلزی قرار دارد که به خوبی نشمین گاه را نگه میدارد.

جنس روکش صندلی بادوام از نوع چرمی میباشد که دارای تنوع انواع رنگ میباشد که نظر خریداران را به خوبی تامین بکند.روکش چرمی این صندلی از نوع pu و ضد عرق میباشد.

نوع روکش رنگ این نوع صندلی غذاخوری فلزی به صورت رنگ پودری و الکترو استاتیک میباشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه پذیری و زنگ زدگی میباشد.

 

در قسمت نشیمن و تکیه گاه این صندلی نهارخوری بدون دسته ، اسفنج نرم و مناسب قرار دارد و احساس راحتی را به خوبی منتقل میکند. جهت راحتی بیشتر در تکیه گاه و نشیمن گاه از ابر 30 کیلویی استفاده میشود.

این صندلی فلزی بدون دسته ، بسیار کاربردی میباشد و در فضای مختلف کاربرد متفاوت دارد .

کاربرد صندلی فلزی

از این صندلی چهار پایه در مدارس به عنوان صندلی معلم فلزی و صندلی مهمان مورد استفاده میباشد و گاهی از این صندلی ارزان به عنوان ، صندلی میز کنفرانس نیز استفاده میشود.

از کاربردی ترین مصارف این صندلی بادوام به عنوان صندلی رستوران و صندلی کارگاهی  و صندلی محیط کارگری میباشد.

این محصول در محیطهای مختلف دارای کاربرد گوناگون میباشد در منزل و دفتر کار ، آشپزخانه و ادارات مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت صندلی چهار پایه فلزی

متریال مصرفی و نوع ضخامت استفاده شده در اسکلت صندلی نقش مهمی را در تعیین قیمت صندلی چهارپایه دارد. صندلی بادوام با توجه به کاربردهای مختلفی که در محیطهای گوناگون دارد ، دارای قیمت بسیار مناسب میباشد و یکی از ارزانترین صندلی های فلزی موجود در بازار مبلمان اداری میباشد.

گروه دکوزینو تولید کننده انواع صندلی فلزی نهاخوری و صندلی فلزی اداری میباشد که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.