صندلی ها یکی از قدیمی ترین ابزارهای ساخته به دست بشر هستند که از گذشته تا حال هزاران هزار مدل و طرح از آن ، با متریال گوناگون به دست بشر ساخته شده است.که یکی از محبوبترین نوع آن که در منازل خانگی و محیط های رستورانی ، صندلی نهارخوری چوبی میباشد.

به طور کلی صندلی های چوبی قابلیت فرم دهی و طراحی بالایی دارند. به همین دلیل بیشتر طراحان صنعتی ،به طراحی صندلی روی می آورند.

صندلیهای نهار خوری یکی از انواع جذاب صندلیها برای دکور کردن منازل میباشد . در این بین صندلی نهار خوری چوبی طرفداران بیشتری دارند.

به طور کلی مصنوعات چوبی برای تمام اقشار ، با سلایق مختلف مورد توجه میباشد. در فرهنگ ما زمان صرف غذا ، از مهمترین اوقات بین خانواده ها میباشد. در این فرصت خانواده ها دور هم جمع میباشند و برای دقایقی فارغ از دیگر مسایل با هم غذا میخورند و وقت میگذرانند.

ایا صندلی نهار خوری چوبی فقط در منازل کاربرد دارد؟
امروزه میز وصندلی نهارخوری چوبی یکی از کالاهای لوکس وتشریفاتی در منازل محسوب میشود وکمتر خانه ای را بدون میز وصندلی نهارخوری میتوان یافت.ولی کاربرد صندلی های نهارخوری چوبی فقط مختص منازل نیست ودر بیشتر کافی شاپ ورستورانها متناسب با سبک دکوراسیون ،مورد استفاده قرار میگیرد.

صندلی نهارخوری چوبی مناسب
گروه دکوزینو در کنار محصولات خود،صندلی نهارخوری چوبی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
چوب به کار رفته در ساخت صندلی چوبی از نوع راش میباشد که علاوه بر زیبایی از استقامت بالایی در برابر سایش برخوردارد میباشد و مقاومت بالایی در برابر موریانه
و حشرات دارد.
نوع رنگ صندلی چوبی ،پلی ارتان میباشد که در برابر خط وخش استقاومت بیشتری داشته باشد

نشیمن صندلی نهارخوری
یکی از نکاتی در خرید صندلی نهارخوری باید توجه داشت جنس متریال کفی صندلی میباشد.
افراد عموما در هنگام خرید فقط توجه به شکل ظاهر صندلی نهارخوری دارند که این یک اشتباه محض میباشد