کافه ورستوران خوب برای مراسم
اززمانهای قدیم افراد برای استراحت در بین روز وصرف غذا ونوشیدنیهای سرد وگرم به مکانهایی مراجعه میکردند.از این رو این مکانها باید دنج وخالی از سرو صدا باشند
تا در حین صرف غذا ونوشیدنی،افراد بتوانند با خیال اسوده به صحبت کردن وصرف غذا بپردازند.
امروزه علاقه مردم به کافی شاپ ورستوران به حدی رسیده که افراد برخی از مهمانیها وجشن تولد ها را در این مکانها برگزار میکنند.در طراحی داخلی کافی شاپ ورستوران ،حتما باید یک بخش مخصوص برای این دسته در نظر بگیریم.
انتخاب مبل وی ای پی برای این بخش وداشتن دیزاین ونور پردازی خاص تاثیر زیادی در رضایت این عزیزان دارد

مبل وطیف رنگ مناسب برای رستوران
طیف رنگ مناسب برای یک رستوران معمولا رنگهای گرم میباشد تا حس ارامش وامنیت بیشتری را به مشتریان القا کند. رنگهایی مانند سبز ،اجری،نارنجی،قرمز وزرد میتوانندرنگهای مناسبی برای یک رستوران باشند که در هنگام خرید میز وصندلی ومبل رستوران باید توجه لازم رت به این طیف رنگها را داشت.

نکات لازم برای خرید مبل وصندلی رستورانی
یکی از مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون یک کافه ورستوران ،نحوه چیدمان مبل وصندلی ان میباشد.زیرا در این گونه مکانها ،چون افراد ممکن است برای مدتی به استراحت بپردازند ،باید مبلمان را به گونه ای انتخاب کنیم که راحتی وارامش لازم را به مشتری بدهد در کل مبل رستورانی وصندلی کافی شاپ باید راحت باشند ودر عین حال زیبا وسبک ومناسب برای نظافت باشد

صندلی ومبل رستورانی یکی از اسیب پذیر ترین وسایل کافه ورستوران هستند زیرا به طور مداوم از انها استفاده میشود. به همین منظور در تولید انها از مرغوبترین مواد اولیه استفاده میشود.

انتخاب نوع صندلی ومبل رستوران وکافی شاپ
امروزه میز وصندلی کافی شاپ ورستوران در انواع واشکال مختلف موجود میباشد که افراد صاحب این مشاغل میتوانند ،مطابق به نوع دیزاین کافه ورستوران خود اقدام به تهیه ان بکنند.

از انواع صندلی رستورانی میتوان به نوع تمام پلاستیکی وترکیب پلاستیک با فلز وصندلیهای فلزی اشاره کرد

تفاوت میز وصندلی رستوران در فضای باز وبسته
صندلی انتخابی یک کافه ورستوران با نوع کاربری ومحیط ان ارتباط مستقیم دارد به طور مثال میز صندلی مناسب برای یک کافه سر باز بسیار متفاوت با میز صندلی یک رستوران سر پوشیده میباشد وهرکدام میز وصندلی مناسب خود را میطلبد.

خرید مبل وصندلی رستورانی ارزان 

شاید برخی اطلاع از مکان خرید برای صندلی رستورانی ومبل رستورانی نداشته باشند. شرکت دکوزینو طراح وتولید کننده نواع صندلی ومبل رستورانی امیباشد که کلیه محصولات شامل گارانتی میشود که استفاده از متریال مرغوب از قبیل رویه چرمی وفوم داخلی وهمچنین تحویل سریع کالا وقیمت پایین ان این شرکت را در زمره بهترینها در مجوموعه محصولات رستورانی  یقرار داده است