مکانهای استفاده از نیمکت انتظار
صندلیها با کاربردهای مختلفی طراحی و تولید میشوند .یکی ازمحصولات مهم در صنعت مبلمان اداری صندلی انتظار و یا صندلی ارباب رجوع میباشد.

در سالنها و فضای عمومی بیمارستانها ،ادارات و دانشگاهها،ترمینالهای مسافر بری،سالن انتظار راه اهن و فرودگاهها،ایستگاههای مترو و حتی دفاتر کار و غیره ،معمولا صندلیهای تک نفره و چندین نفره ،چیده میشود که ارباب رجوع ومسافران برای نشستن کوتاه مدت از ان استفاده میکنند.در واقع ماکانهای فوق بیشترین کاربرد را برای استفاده صندلی انتظار دارند.

مدلهای مختلف صندلی ونیمکت انتظار
صندلی و نیمکت انتظار باگونهای مختلف در بازار مبلمان اداری یافت میشودکه عبارتند از صندلی انتظار پانچی ،صندلیهای انتظار کف وپشت پلاستیکی و صندلیهای انتظار کف وپشت فوم

مفهوم صندلی پانچی
یکی از گونه های مختلف نیمکت انتظار در بازار مبلمان اداری ،صندلی انتظار پانچی میباشد که در بین کسبه به صندلی انتظار فرودگاهی معروف میباشد.
صندلی فرودگاهی بدنه ای تماما فلزی دارد.

کلاف کفی و پشتی صندلی فرودگاهی از ورق پانچ به ضخامت 15 میلیمتر میباشد که با رنگ کوره ای سیلور روکش میشود.
جنس دسته و پایه های صندلی انتظار پانچی فرودگاهی از ورق اهن با روکش الومینیوم میباشد.در صندلی انتطار پانچی برای رعایت حال ارباب رجوع در بعضی از مواقع از تشک استفاده میشود واین تشک معمولا از چرم مرغوب میباشد.در داخل تشک صندلی پانچی لایه های ابر با تراکم مناسب به کار میرود.
تشک مورد استفاده در صندلی پانچی کفی وپشتی نیمکت را در بر میگیرد وبه راحتی ارباب رجوع کمک به سزایی میکند.

رنگ تشک صندلی انتظار پانچی با تئجه به اینکه از جنس چرمی میباشد ،میتواند در رنگهای مختلف و متناسب با فضای استفاده در نظر گرفته شود ومحدودیتی از نظر رنگ ندارد.

صندلی پانچی فرودگاهی به صورت یکنفره و یا چندین نفره متناسب با در خواست مشتریان قابل تولید میباشد.
در اغلب فرودگاهها از صندلی انتظار پانچی استفاده میشود به همین منظور به نیمکت انتظار پانچی ،صندلی انتظار فرودگاهی میگویند.