پشتی طبی صندلی

خداحافظی باکمر درد
ایا شما هم کمر درد دارید؟
ایا در طول روز ساعات زیادی را روی صندلی مینشینید؟
ایا به محض بلند شدن از صندلی در کمر و ستون فقرات احساس درد میکنید؟
ایا از صندلی در محیط کار دارید رضایت کافی ندارید؟
اگر جوابتان نسبت به سوالات بله باشد ،بهترین وسیله برای جلب رضایت و راحتی حال شما ، پشتی طبی صندلی میباشد

سبک کار و نوع زندگی مدرن در جوامع امروزه و افزایش فعالیتهای کاری اینترنتی ،منجر به کاستن فعایت بدن و افزایش ساعت نشستن و بی تحرکی مفرط در افراد شده است که تمامی این عوامل در طول مدت زمان باعث ایجاد فشار بیش از حد به ستون فقرات میشود.
راحترین و ساده ترین کار ممکن برای جلوگیری از کمر درد و نشستن صحیح بر روی صندلی ،استفاده از پشتی طبی زیفن میباشد که به سهولت بر روی صندلی و یا ویلچر نصب میشود .
جنس به کار رفته در روکش پشتی طبی از پارچه تنفسی بوده و از تعرق بدن ،هنگام استفاده از ان کمک میکند.

استفاده از پشتی طبی برای پیشگیری دردهای کمر

ستون فقرات کمر دارای سه انهای طبیعی میباشد. قوس پایینی همان ستون فقرات است که به سمت جلو مایل میباشد. این ناحیه وزن کل بدن را تحمل میکند. به همین علت بیشتر درد کمر در این ناحیه میباشد.

یکی از شایع ترین مواردی که باعث کمر درد در ستون فقرات میشود ،نشستن نادرست بر روی صندلی میباشد. به همین منظور تمام پزشکان به نحوه نشستن درست ،توصیه میکنند.

پشتی طبی صندلی یک وسیله ارگونومیک جهت حمایت از ستون فقرات میباشد که در هنگام نشستنهای طولانی مدت به افراد کمک میکند و اسیب رسانی به سطوح فقرات جلوگیری میکند.

طبق نظر متخصصین ،ستون فقرات در هنگام نشستن ، باید به طور کامل توسط تکیه گاه صندلی حمایت بشود به طوری که کمر به طور کامل به قسمت پشتی صندلی چسبیده شود .

پشتی طبی زیفن وسیله است که به وسیله ان میشود از درد کمر ناشی از نشستن بر روی صندلی جلوگیری کرد.