بهترین صندلی تاشو
وقتی از صندلی تاشو نام میبریم همگان در تصورشان به یاد صندلی تاشو تالاری که در اکثر سالنهای پذیرایی عروسی بود،و یا صندلی تاشو پلاستیکی می افتند ولی با گذشت زمان ونیاز بازار نوع دیگری از صندلی تاشو که ما از آن به عنوان صندلی تاشوی با کیفیت  از متریال فلزی کروم وبا چرم ضخیم در ساخت آن استفاده میشود،وارد بازار شد.

کلاف اصلی این محصول ،از فلز کونیک با روکش آب کروم میباشد که به وسیله پیچ ومهره مرغوب به یکدیگر متصل میشوند.

جنس نشیمن و پشتی صندلی تاشوی با کیفیت از چوب میباشد که بر روی آن اسفنج وچرم مرغوب که نسبت به چرم سایر صندلیهای اداری از ضخامت بالاتری برخور دار مییباشد،این صندلی علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردار میباشد وغالبا در اکثر نمایشگاهها از این نوع صندلی ااستفاده میشود.

از مزایای مهم و ویژگی بارز این صندلی ،کم حجم بودن ان میباشد وبه دلیل وزن کم به راحتی جمع میشوند .در مواقعی که احتیاج به استفاده از صندلی داریم به راحتی وبه سرعت قابل چیدمان میباشد. این صندلی به راحتی در هر زمان ومکان قابل استفاده میباشد واحتیاج به نصب و مونتاژ در مواقع استفاده ندارد. این نوع صندلی به دلیل مزیتها وقابلیتهایی که دارد ،مورد استقبال عمومی در فضاهای اداری ، خانگی ،محیط کسب کار فروشگاهی ونمایشگاهی قرار گرفته است.

 

بالاترین و  بیشترین کاربرد صندلی تاشو در نمایشگاههای بین المللی میباشد که همواره در فصول مختلف سال در شهرهای مختلف وبرای اصناف گوناگون برگزار میشود و استفاده از این محصول در نمایشگاهها به حدی میباشد که اگر هر فردی به غرفه های یک سالن نمایشگاه مراجعه بکند ،حتما با این محصول را در اکثر غرفه ها مشاهده میکند.

اگر شما صاحب یک شغل ویا یک شرکت ویا هر نوع کسب کار هستید وقصد خرید یک صندلی کاربردی و مناسب را دارید ،این محصول برای شما بهترین انتخاب میباشد.