انتخاب میزمناسب
هنگام خرید مبل اداری موارد زیادی را باید در نظر گرفت که انتخاب ملزومات اداری از قبیل میز و صندلی و مبل متناسب با نوع استفاده کاربران و محیط باشد .به عنوان مثال برای خرید میز اداری علاوه بر توجه به محیط انتخاب نوع میز بسیار متفاوت است .

مثلا اگرخرید میز جهت استفاده منشی باشد باید میز مد نظربه صورت ال شکل و دارای فضای مناسب جهت استقرار کیس وکیبورد باشد و دسترسی کامل به کامپیوتر وکیس باشد وبرای انتخاب میز اداری مناسب جهت کارمندان وکارشناسان ارشد شرکت باید با توجه به لوازم انها میزی تهیه شود که دارای فایلینگ باشد که لوازم و دفاترشان در فایل قرار گیرد حال این فایلینگ اداری میتواند متصل به میز اداری باشد ویا فایلینگ اداری میتواند به صورت مجزا وقابل تفکیک از میز باشد که کاربر در فضایی که دسترسی راحتی دارد قرار دهد.

امروزه تمام افراد شاغل در ادارات و شرکتها به اهمیت مبلمان اداری و ملزومات ان واقف میباشند و توجه ویژه ای به ان دارند . در سالیات قبل افرادی که قصد خرید و تهیه ملزومات اداری داشتند با بامراجعه به بازارها و مراکز فروش این محصولات ،اقدام به خریداری از فروشگاهها میکردند و صرفا دنبال یک کالای اماده بودند تا در کمترین زمان ممکن ،خرید خود را انجام دهند .

این دسته از مصرف کنندگان هیچ توجه ای به استاندارد و ارگونومی و تناسب نداشتند و صرفا به دنبال خرید سریع و ارزان بودند. این دسته از مشتریان که غالب نیاز بازاز ملزومات اداری را تشکیل میدادند ،مانع رشد این صنعت میشدند و دیگر فروشنده و تولید کننده نیاز به تلاش و توسعه و ارتقا کیفیت را در خود احساس نمیکرد و بدون توجه به این نکات به تولید وفروش خود ،ادامه میداد.

باگذشت زمان و محدود شدن سرمایه و گسترش و شکیل گیری مصنوعات جدید ،دیگر بازار رقابت بسیار سخت شده بود و توقع مصرف کنندگان را به سرعت بالا برد ودیگر مامورین خرید و کارپردازان ،تن به خرید هر کالای بی کیفیتی نمی دادند.

گروه دکوزینو تولیدو عرضه کننده انواع مبلمان اداری از قبیل میز مدیریتی اداری و میز کارشناسی میباشد که تجربه سالیان متمادی را در این عرصه به همراه دارد. کیفیت محصولات و تحویل سریع ، همواره در دستور کار این گروه قرار دارد.