انواع میز اداری
ممکن شما بخواهید برای محیط کارتان میز تهیه کنید ،پس با توجه به نیاز وهدفتان ،استفاده از میز وعملکرد آن متفاوت میباشد.یعنی شم باید بدانید که برای کدام قسمت ویا چه فردی قسمت خرید میز دارید .انتخاب شکل ظاهری ومتریال وکاربرد میز یک مدیر با میز کارمند ومنشی متفاوت میباشد.پس اقدام اول هنگام خرید میز انتخاب نوع آن میباشد.
انواع میز اداری عبارتنداز
میز مدیریتی – میز کارشناسی ال دارمیز کارمندی کشودار-میز اداری تک –میز کنفرانس میز کانترمیز کارگروهی میباشد که هر کدام برای خودشان زیر مجموعه ومشخصات خاص خود را دارند.

حال در ایم مقله خالی از لطف نیست که در مورد چگونگی پیدایش میز و تاریچه ان نکاتی ذکر کنیم.

اولین میزهای بسیار قدیمی از قرون قسطی در مصر باستان یافت شده است که از این میطها جهت قرار گرفتن اشیا بر روی انها استفاده میکردند. جنس به کار رفته در انها از سنگ و چوب بوده است وبعد از آن میزهایی به شکل سه پایه وبعد از آن انواع اقسام میزها ،جهت مصارف مختلف ساخته شد که نیاز مردم را تامین کند. در اخر میتوان گفت که میزهای کار واداری که بسیار کاربردی و قابل استفاده بودند ،در امور مختلف کاری ،با انواع و اقسام سبکهای متفاوت ،مورد استفاده قرار گرفت.

حال در دنیای امروز ،میزها به چندین سبک تولید و مورد استفاده قرار میگیرند. که محبوبنرین انها سبکهای مدرن و کلاسیک وسبک سلطنتی میباشد.

گروه میز های مدرن از مدلهای مختلف با طراحی ساده و نا مانوس شکل میگیرد. گروه میزها با سبک سلطنتی ، معمولا پر زرق و ورق و اشرافی و مجلل هستند و مختصص افراد و شخصیتهای خاص و  گروه ثروتمند هستند.

گروه میزهای کلاسیک با استفاده از هنر روم ویونان باستان شکل و الهام گرفتند که از گدشته تا حال ،مد نظر اقشار خاصی بوده است و طرفداران خاص خود را همواره داشته است.