فایل سه کشو زیر میزی

این نوع فایلها به دلیل ابعاد کوچک آنها یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین آنها میباشد. فایل سه کشو زیرمیزی معمولا از جنس چوب و ام دی اف ساخته میشوند.این نوع فایل اکثرا چرخدار میباشند که با راحتی کاربران بتوانند ان را جا به جا کنند. این نوع فایل معمولا در زیر انواع میزهای اداری کارمندی و کارشناسی قرار میگیرند. در این نوع فایلها میتوان به جای چرخ از ته پایه ثابت و قابل ریگلاژ استفاده کرد.این نوع فایلها معمولا دارای ارتفاع 60 سانتی متر میباشند که به راحتی در زیر سطح صفحه میز قرار میگیرند.

گاهی بعضی از مجموعه ها و شرکتها برای استفاده بهینه و مطلوبتر از این محصول درخواست ارتفاع بالاتر از حد معمول این نوع فایلها دارند که هم سطح صفحه میز انها قرار بگیرد و علاوه بر کاربردهای همیشگی اش به سزح صفحه میز انها نیز اضافه میشود. این نوع تغییر بهترین مکان قرار دادن لوازم دیگر مثل دستگاه فکس یا پرینتر میباشد و در اصطلاح اداری به ان فایلینگ میگویند.

قفل فایل سه کشو زیر میزی به دو صورت قفل مرکزی و سه قفل میباشد که در نوع قفل مرکزی سه کشو فایل توسط یک قفل واحد وبایک کلید ،به طور همزمان باز وبسته میشوند ولی در نوع سه قفل هر کشو برای خودش قفل وکلید مجزا دارد.

فایل ام دی اف پوشه خور چیست؟
همان طور که ذکر شد این نوع فایل اداری بر اساس تعداد کشوهای ان نامگداری میشوند وکالای مناسبی جهت قرار گرفتن مدارک سنگین تر وپوشه ها هستند.
در داخل هر کشوی فایل ،دو میله فلزی موازی هم قرار دارند که به جهت اویزان کردن پوشه بر روی ان در نظر گرفته شده است.
ابعاد فایل اداری پوشه خور بر اساس تعداد کشوهای ان متغیر میباشد.
قفل فایل اداری پوشه خور نیز مانند فایل زیر میزی به صورت قفل مرکزی ویا تک قفل برای هر کشو باشد.
نوع کلید قفلها تاشو میباشد تا از شکسته شدن ان هنگام ضربه ،جلوگیری کند.