میز اداری

همان طور که میدانید میز اداری یکی از ادوات لازم و ضروری هر محیط کاری و اداری میباشد. میزتحریر اداری ، کالایی کاربردی و پر مصرف میباشد که نحوه تولید و انتخاب آن از اهمیت به سزایی برخوردار است . عده ای از مصرف کنندگان در بخشهای خصوصی و مشاغل ، تهیه و خرید میز کار و میزتحریر را امری ساده میپندارند و گاهی تولید آن را به کارگاه های ساده و تزیینات دکوراسیون می سپارند. در صورتی میزهای اداری استانداردهای خاص خود را دارد.

 میز استاندارد برای دفتر کار

برای طراحی و ساخت میزکار  باید به استاندارد خاص آن توجه داشت که شامل ابعاد و اندازه و نوع میز میباشد . متاسفانه اغلب کسانی که دستی در کار دکوراسیون دارند ، اطلاع لازم و کافی را در این زمینه ندارند و فقط به زیبایی و خاص بودن میز فکر میکنند.

مساله مهم دیگر انتخاب میز استاندارد مهم میباشد ، تناسب  میزبا فضای کاری و اداری می باشد که کارایی لازم و کافی را داشته باشد. محیط اداری کاری بعد از محل زندگی ، جایی است که انسان زمان زیادی را در طول روز سپری می کند. پس لازم است که از بهترین میز و صندلی را برای کارمندان و کارکنان تهیه کرد .

در واقع با خرید میز کار مناسب ، مدیران به خودشان لطف بزرگی می کنند . زیرا راحتی و آسایش کارکنان و کارمندان رابطه مستقیم با بالا رفتن راندمان کار دارد.

میز دفتر کار مدرن

بخش دیگری که تهیه میز کار اهمیت دارد ، سبک میز باشد . میز مدیریت میز کارشناسی در سبکهای کلاسیک قدیمی بیشتر با متریال چوب و نوپان روکش دار طرح چوب بود. امروزه میزهای مدرن اداری ، تمام ام دی اف و یا ترکیب ام دی اف و فلز تولید میشوند. انتخاب نوع جنس و متریال مصرفی در خرید میز ، نیز از اهمیت بالایی برخودار میباشد که هر فرد مطابق با مبلغی که دارد اقدام به تهیه میز کار و میز تحریر می کند.

 

میز قیمت مناسب برای دفتر کار

ام دی اف و لترون ضد خش بیشترین متریال مصرفی میباشد که در ساخت میز اداری به کار میرود. این دو نوع متریال بسیار شبیه به هم میباشند .  قیمت ورق لترون نسبت به نوع ام دیاف پایین تر و مقرون به صرفه تر میباشد. لترون دارای روکش ضد خش میباشد و بهترین نوع متریال برای میزهای دفتری  قیمت مناسب میباشد.

 

انواع میز اداری

گرو دکوزینو طراح و تولید کننده انواع میز دفتری و میز تحریر میباشد که در طراحی و ساخت آنها تمام استاندارد های لازم ، توجه ویژه ای میشود. انواع میزهای اداری مجموعه دکوزینو در دسته های زیر تفکیک و مشخص میشوند که شامل

میز مدیریت  ، میز کارمندی  ، میز کارشناسی ، میز کانتر و میز پذیرش ،  میز کنفرانس ، میز تحریر که هر کدام از آنها انواع مختلف را در بر می گیرند و دارای طرح ها و رنگهای مختلف میشوند.  به عنوان مثال میز های مدیریتی به اشکال گوناگون مانند میز مدیریت ال و صندوق و میز مدیریتی ال دار و یا میز مدیریت با فالینگ متحرک طراحی و تولید میشوند .