قابلیت صندلی اموزشی
یکی از مهمترین ویژگی صندلی اموزشی قابلیت تولید به صورت تکنفره و یا چندین نفره به صورت به هم چسبیده میباشد که این امکان را میدهد که از فضای موجود حد اکثر استفاده ممکن را کرد و در صورت نیاز نفرات بیشتری را در کلاس اموزش قرار دهیم.

یکی دیگر از ویژگیهای صندلی محصلی ودانشجویی امکان نصب سبد زیر نشیمن میباشد.
در واقع در این فضای در نظر گرفته شده ،دانشجو ملزومات همراه قبیل از قبیل کیف را ،در ان قرار میدهد زیرا دسته تاشو که در صندلی اموزشی به کار میرود ،کوچک میباشد و تمام وسایل را روی ان نمیتوان قرار داد.
نکته دیگر که در ساخت صندلی اموزشی دانشجویی حتما باید رعایت بشود ،دسته تاشو ان میباشد ،که این دسته تاشو به نشستن و برخاستن محصلین کمک میکند و به راحتی این
امکان کمک شایانی میکند.

قابلیت دیگر این محصول ساخت و تولید ان با متریال مختلف در سبکهای گوناگون میباشد که نظر مصرف کنندگان را در هر نوع سلیقه وبا هر شرایط مادی تامین کند.

صندلی آموزشی دسته تاشو از انجا در مراکز اموزشی مورد استفاده قرار میگیرد کالایی بسیار مهم در تمام مقاطع تحصیلی میباشد که در خرید ان کارپردازان وسواس زیادی خرج میدهند. در کل دانش اموزان در محیط هایی که شرایط استاندارد خوبی رعایت شده باشد ، در یاد گیری و اموزش بهتر عمل میکنند. پس اهمیت دادن به شرایط رفاهی دانش اموزان ، نتایج خوب و موثر در عملکرد انها به همراه خواهد داشت. راحتی و کارایی در این محصول در واقع به یکدیگر وابسته هستند.

یکی از نکاتی که تولید کنندگان و خریداران در انتخاب صندلی دسته تحریر آموزشی به ان توجه ندارند ، افراد چپ دسته جامعه دانشجویی و اموزشی هستند زیرا تمام نیمکتهای آموزشی به صورت دسته راست تولید میشود و کسانی که چپ دست هستند به مشکل میخورند که این مشکل امروزه در تمامی مدلهای نیمکت آموزشی دکوزینو حل شده است .

گروه دکوزینو طراح و تولید کننده انواع صندلی آموزشی میباشد که اماده خدمت رسانی به دانشگاهها و مدارس کل کشور میباشد.