درباره میز کنفرانس
در واقع یکی از مکانهایی که تصمیمات قطعی ومهم وتبادل اطلاعات در ان گرفته میشود،اتاق کنفرانس میباشد به همین دلیل انتخاب میز کنفرانس مناسب از اهمیت ویژه ای بر خور دار میباشد،وباید بهترین میز سالن کنفرانس را در نظر بگیریم.

اهمیت ومهم بودن میز کنفرانس
میز کنفرانس همان طور که از اسمش مشخص پیداست،جایی برای گپ زدن وگفتگو
درباره موارد کاری میباشد در واقع افکار ونظرات مدیر از میز کنفرانس به سایر کارکنان اعلام میشود.
اساسا تصمیمات همیشه در جهت بالا بردن سطح در امد وافزایش قدرت وعظمت مجموعه میباشد.پس میزی که مدیران شرکت در پشت ان افکار و ایده هایشان را به مرحله اجرا میرسانند ،بسیار از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد.

عوامل موثر در انتخاب میز سالن کنفرانس
اولین نکته ای که در انتخاب میز کنفرانس باید در نظر داشت،فضای اتاق کنفرانس میباشد که طراحی وسایز میز کنفرانس متناسب با فضای اتاق باشد.
نکته بعد ،تعداد نفرات و افراد که قرار است در جلسه واتاق کنفرانس باشند ،با استانداردهای روز هم خوانی داشته باشد وفضای لازم برای هر نفر تامین شود.یکی دیگر نکاتی که در این نوع میزها ،باید در نظر داشت ، نحوه استقرار و قرار گرفتن انها در سالن و اتاقهای مد نظر میباشد به نحوی که همگان از قدرت دیدن و شنیدن مطالب را داشته باشند.

فضای عبور مرور و تردد در اتاق کنفرانس

مهمترین نکته در این نوع سالنها ، فضای لازم و استاندارد جهت عبور ومرور میباشد که طوریکه اگر فرد و یا افرادی در طول جلسه قصد ترک سالن را داشته باشند ، به راحتی و بدون مزاحمت برای دیگران بتوانند به راحتی سالن را ترک بکنندوباعث بهم ریختگی در جلسه نشوند. فضای تردد و عبور مرور باید به قدری استاندارد باشد که  اگر در جلسه خواستار افزایش نفرات ئر سالن بودیم ، این امر به راحتی و قرار دادن نفرات در پشت میز فراهم بشود بدون انکه کوچکترین خللی صورت بگیرد.