بهترین نوع صندلی انتظار
یکی از انواع صندلی انتظار که برای نشستن ارباب رجوع استفاده میشود ،صندلی انتظار کف وپشت فوم میباشد که این محصول به دلیل داشتن اکثر شاخصه های صندلی گردان،ورعایت ارگونومی،از بهترینها ،برای ارباب رجوع میباشد.
دقیقا اشخاص وارباب رجوع نشستن بر روی صندلی با کف وپشت فوم را به نشستن بر روی نیمکت چوبی و یا صندلی انتظار پلاستیکی ،ترجیح میدهند.
جنس کلاف ،روکش ،مکانیزم بکار رفته در این محصول ،با صندلی گردان اداری یکسان میباشد.
امکان تولید این محصول به صورت دسته دار وبدون دسته متناسب با در خواست مشتری امکان پذیر میباشد.
جنس رویه دسته از انتگرال ویا پلاستیک فشرده میباشد که برروی پروفیل با روکش کروم ورنگی هستند،نصب میشود.
دسته این صندلی کف وپشت فوم با دسته صندلی گردان کارمندی یکسان میباشد.
روکش به کاررفته دراین محصول از پارچه وچرم مرغوب میباشد که از تعرق هنگام نشستن بر روی ان جلوگیری میکند.
از انجا که متریال از قبیل کلاف کفی وپشتی ودسته وحتی روکش این محصول با صندلیهای اداری مشترک میباشد،این امکان برای کارشناسان خرید ادارات وسازمانها وجود دارد که صندلیهای گردان وکنفرانس خود را با صندلیهای انتظار ،ست کنند تا از شکل یکسان وهمگونی برخوردار باشد.

امروزه با توجه به طرح تکریم ارباب رجوع در سازمانها ومراکز دولتی
خوشبختانه ،کارشناسان خرید توجه ویژه ای به صندلی انتظار و ارباب رجوع دارند در حالی که در زمانهای گذشته ،ارباب رجوع مدت انتظار را بر روی صندلی فلزی وچوبی خشک سپری میکرد وعلاوه براینکه احساس خوشا یندی در مدت انتظار نداشتند،در رفتار ارباب رجوع در تایم انتظار نیز ،تاثیر گذار بود.

اگر به دنبال  سالن انتظار شیک وخاص هستید و میخواهید ارباب رجوع شما در طول مدت انتظار خو در سالن اسایش داشته باشد این محصول دقیقا جوابگوی کار شماست . اگر ارباب رجوع احساس خوشایند نداشته باشد ان را به سرعت به پرسنل شما نتقل میکند ودر بازدهی انها تاثیر میگذارد .