در اکثر ادارات و مجموعه ها ویا شرکتهای دولتی وخصوصی ،فضایی جهت گردهم آمدن مدیران جهت اخذ تصمیمات مهم در نظر گرفته شده است . ام در بعضی از این مجموعه ها ،فضای لازم وکافی را برای قرار دادن میزهای کنفرانس بزرگ و یو شکل ندارند و به ناچار باید از میزهای کنفرانسی کوچکتر استفاده بکنند. کوچکترین نوع انها میز 4 نفره و میزکنفرانسی 6 نفره میباشد.

این دسته از میزهای کنفرانس به اشکال مختلف به صورت مستطیل شکل یا دایره و بیضی شکل طراحی میشوند.

میزهای کوچک بیضی شکل

این دسته از میزها در سالنهای کوچک ، کمک میکنند که فضای کمتری اشغال شود و همین طور رفت و آمد وعبور و مرور در فضای اتاق و اطراف میز به سهولت ، امکان پذیر شود. این میزها با رنگ های گوناگون ورقهای ام دی اف تولید وعرضه میشوند و تمام نکات ارگونومی در ساخت انها رعایت میشود.

میزهای کنفرانسی مستطیل شکل

چرا در فضای کم از میز کنفرانس مستطیل استفاده کنیم؟
میز کنفرانس مستطیل به دلیل شکل ظاهری چیدمانش،بسیار مناسب برای فضاهای کوچک میباشد.زیرا میتوان افراد زیادی را به راحتی پشت میز کنفرانس قرار داد.
میزهای کنفرانس مستطیل از عرض کمی برخوردار هستند ودر فضای کوچک به راحتی قرار میگیرند ونقش کاربردی خود را ایفا میکنند.
میز کنفرانس مستطیل؛غالبا برای میزهای کنفرانس 4 تا 12 نفره مورد استفاده میشود ودر صورتیکه که طول اتاق کنفرانس زیاد باشد میتوان کنفرانس 24نفره به شکلمستطیل داشت.

پایه به کار رفته در میز کنفرانس هم اشکال گوناگونی دارد که به شکل پایه باکس ویا میز کنفرانس به صورت پایه تی باشد که هر دو نوع را میتوان استفاده کرد. این میزها باید به نحوی طراحی شوند که بتوانند تعداد مشخصی از صندلی را به دور خود قرار دهند و این استقرار باید به نحوی صورت گیرد که افراد در پشت میزهای کنفرانس به راحتی قرار گیرند و احساس آرامش لازم را داشته باشند.

مجموعه دکوزینو با دارا بودن طراح بسیار خلاق و کارآمد به مشتری این تضمین را میدهد که در هر فضایی بتواند میز کنفرانس به بهترین شکل و زیباترین طرح را داشته باشد.